Wednesday 5 December 2012

Thanks Shahrol ♥

Thanks Shahrol..
yess. 'thanks shahrol'
hahha. whats that ? yee. nak cakap lah nii..
hmm, oke i told you guyss. tp, dalam bentuk gambar yee ;)
first ini~

 woot woot ! hehe. mase nie baru jumpa twitter dia.
so, mention mention mention. Dia balas iniiiii~
macam nak pengsan jee bace, menggigil, jantung laju gilaa. huhu
tapi, dia tak tunaikan lg. haha. tuntut nii :P
*pengsan !
second. ini~

 mention mention. dia balas ini.. (Y)
tak ingat lah bila niee, tp, dah lama daaaa.
pastu dia takde on twitter lagi dah. 
tak pandai main twitter katanyeee~
hahha..
ehhh, ini lagi satuu~ :D
lepastu. 02.November.2012
I MEET HIM <3 !
omg omg...
Tadaaaa~ time ni aku dapat cakap dengan dia ! yuhhuuu~ dia sporting gilaa bhai~
huhhh ? apa yg aku ckp dengan dia ?malas ahh na type balik,
korang cari la entry sebelum ni k, tak silap saya tajuk 'Shahrol Shiro'
bacee lah yee :) 
seterusnyaaa~
act, i'm post gambar tuu dekat insta. 
my phone wallpaper. tag lah dekat dia, tak sangke pulakk dia comment..
act masa tuu dia nak baling baju, and aku tengok pon dia mmg macam nak bg aku, 
tp, tanak laa yakin sangat. so, masa dia dah baling tuu.. aku dah dapat daa, tp, orng sebelah aku ni rampas -,- ! urghh,
wuuu~ :D and then..

 then, i get this... admin ? mesti korg pelik kan.
aku jadi admin page FC dia :) tapi, macamm... 
Then, 



 Act, saya jumpa acc fb dia, so add lah, tak sangke dia approve.
and saya tak sangke langsung yg dia akan app. ohh myy. thank you laa~
then, beranikan diri untuk pm dia, so, itulaaa dia ;)
beberapa hari lepas nie, tros dia rajin on twitter and main twitter. tahniah laa yee ^^
saya mention dia, mnx followback and i'm said i want to see him again.
so, dia balas itu :D 
berbunga bunga kejap.
tapi, macam tak excited ouh dapat folllowback. serius.
suka tuu mmg laa, tp okeelaaa. :D
Lastly, yang paling aku terkejut and excited and 'OMG'
adalaaa, dapat followback dari Shahrol dekat instgram ! oh my god...
aku tak mnx pon shahrol.. :')
btw, thank you arr bro !
bukak2 instaG jee, tengok dapat following balik dari dia ! thankssss !
thanksss thank you and terima kasih sangat sangat Shahrol Azizie !! :)
I Heart , Love , Miss You So Damn Much as a Fans :)
Biggest Fans yawww ;)
Yana Ain (Shahrolians)

No comments:

Post a Comment